Érdekérvényesítés a települési önkormányzatoknál a marketing eszközeinek segítségével

Hogy egy település milyen tempóban halad a fejlődés útján elsősorban attól függ, hogy akik felelősek érte, milyen mértékben képesek/hajlandók az innovációra, milyen fokban értik meg, és gyakorolják a korszerű marketing adta lehetőségeket céljaik elérése érdekében.

Készítette: Bálint Edgárd

Tartalomjegyzék:

I. Bevezetés.

II. A demokrácia progériája.

III. Az önkormányzatiság szerepei és szereplői

IV. Az érdekérvényesítés folyamata, megjelenése.

V. Az állandóság biztonsága vagy a biztonság állandósága A tehetetlenség arcai

VI. Döntés előkészítés, probléma felvetés. A lebutított SWOT analízis, avagy az "árt-használ" viszonyítási alap használata

VII. Állampolgári Tanács az inkubátorban.

VIII. Meggyőzni vagy legyőzni?.

IX. CSR és önkormányzat

X. Benchmarking a települési innováció szolgálatában.

XI. Nem holnap, már ma!

XII. Befejezés

A teljes tanulmány letölthető:    balint_edgard_tanulmany.pdf    !