Érdekérvényesítés a települési önkormányzatoknál a marketing eszközeinek segítségével
Hogy egy település milyen tempóban halad a fejlődés útján elsősorban attól függ, hogy akik felelősek érte, milyen mértékben képesek/hajlandók az innovációra, milyen fokban értik meg, és gyakorolják a korszerű marketing adta lehetőségeket céljaik elérése érdekében.
Készítette: Bálint Edgárd
Tartalomjegyzék:
I. Bevezetés.
II. A demokrácia progériája.
III. Az önkormányzatiság szerepei és szereplői
IV. Az érdekérvényesítés folyamata, megjelenése.
V. Az állandóság biztonsága vagy a biztonság állandósága A tehetetlenség arcai
VI. Döntés előkészítés, probléma felvetés. A lebutított SWOT analízis, avagy az "árt-használ" viszonyítási alap használata
VII. Állampolgári Tanács az inkubátorban.
VIII. Meggyőzni vagy legyőzni?.
IX. CSR és önkormányzat
X. Benchmarking a települési innováció szolgálatában.
XI. Nem holnap, már ma!
XII. Befejezés
|